Jaume

Normal 0 21 false false false ES X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Tabla normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-fareast-language:EN-US;}

De fet la meva relació amb en Jaume no és cap de les anteriors, és la de cosina postissa!! Així és com ho hem “bromejat” sempre!!

M’hagués agradat per els meus fills un mestre i director com tu, que ha estimat i respectat als seus alumnes, que s’ha preguntat i plantejat el com, el què, el quan, i el perquè de l’educació a l’escola, que ha encoratjat i estimulat als mestres, que ha revisat els seus errors per millorar.......estic segura  que només pot haver estat així si quan et jubiles et regalen, mestres i alumnes, tantes mostres d’estimació i de reconeixement a la feina ben feta!!

Què li puc dir a un fill meu que ha tingut un mestre que només comparteix el nom amb tu, que l’ha tingut dos anys amargat i atemorit, que li ha aplastat l’interès la curiositat i la creativitat, i que per regal de fi de cicle l’informa que l’ha separat del seu amic de l’ànima quan els havien dit que no separarien amistats?. S’ha sentit enganyat.

He d’encoratjar el meu fill a seguir sent bon nen, adaptable, ser acadèmicament impecable, autònom.....igual que el seu amic,.......o l’hi he de dir que sigui una mica més revolucionari com els seus companys a qui no han separat?

Com ho puc vendre? Si ho trobo igual d’injust que ell.....Què li puc explicar?.........ja se que el farà fort...... Jaume, tu què li diries?

No se si et deixarem jubilar del tot....

Bona nova etapa!!!!

Clara