Llenya amunt

Estimat Jaume,

Això d’escriure per a tu és molt fácil però per a nosaltres ja no ho és tant.   Ens costa trobar les paraules per dir el què ens agradaría dir-te en aquests moments,  que sabem  que no són fàcils per a tu.  Dir-te: “Benvingut al club!” no ens sembla adient ni tampoc ens ho sembla el: “Ara comences una nova etapa en la què podràs fer tot allò que et vingui de gust” perquè sabem que no és veritat.  Així que l’únic que et podem dir és que t’ho prenguis amb calma i que desitgem que de mica en mica et vagis adaptant a la nova situació.

Hem compartit tantes coses que trobar un record que tingui més rellevància que un altre és com buscar una agulla en un paller. Tenim tantes coses compartides  que no sabem per on començar.  Al parlar-ne, ens ha vingut a la memòria el dia que ens vau venir a veure a Bagà i us vam fer pujar llenya a un tercer pis sense ascensor. Ens sembla que aquell dia ens devies maleïr els ossos i amb raó. Podríem dir que ho vam fer pel teu bé, per fer-te pasar el fred…

Ens vam conèixer fa 44 anys al Camp de la Bota i des de llavors que no hem parat.  Hem compartir amb tu i la Nuneta, tota la nostra vida, les alegries i les tristeses.  Heu estat per a nosaltres una gran companyía.

En Josep i jo tenim la mateixa visió de tu. Ets una bona persona, un gran amic i un molt bon profesional. Sempre hem admirat la teva gran capacitat de treball i la passió que poses en tot allò que per a tu és important: la teva familia, l’escola, els teus alumnes i ex–alumnes, la literatura, el cinema, els amics.... Si a més t’hagués agradat fer grans excursions per la muntanya, pel Josep  hauries estat perfecte.

Desitgem que puguem continuar durant molts, molts, molts anys compartint sopars, cinema , viatges i tot allò que el capriciós i inesperat  destí ens tingui preparat.

Una forta abraçada

Josep i Maria Carme