Company/a

Pestanyes primàries

Paraules

Jaume, en pensar en tu em venen moltes paraules al cap (sent logopeda és el més fácil, jeje): Una primera paraula "saviesa" de la teva experiènciai els teus gran coneixements que vas fent dia rera dia. Una altra paraula és "respecte", el respecte que tens als alumnes, els posar-los sempre en un primer pla, acceptant-los com són, escoltant-los...

Records de l'Escoleta

Una reixa de ferro i un pati força gran, de portes n’hi ha moltes però totes són tancades. A poc a poc travesso el pati, en surto per l’altra banda i sense saber-ho vaig a espetegar a la biblioteca de l’Escoleta i al teu despatx. Allà sí que hi trobo algú, assegut darrere la taula.

És el meu primer dia de feina i em reps amb els braços oberts. Sense gaire temps per presentar-me, comencen a arribar els primers mestres... quines abraçades! Aquí hi estaré bé, penso observant-vos des d’un costat.

Els clàssics

Tu no preguntis - és prohibit saber-ho- quin destí hauran decretat els déus a mi i a tu, Leucòne; ni facis proves amb els horòscops babilonis.

Millor afrontar el que hagi de venir! Tant si s'escau que Júpiter ens ha concedit més hiverns, com si aquest és el darrer que ara consum la mar Tirrena batent els esculls que se li oposen.

Tingues seny, prepara els teus vins i, en la vida tan breu, escurça la llarga esperança. Mentre parlem, haurà fugit envejós el temps; cull el dia d'avui i no confiïs gens en el demà.

Esperant la companya de pati

Així em vas acomiadar quan jo vaig deixar l'Escoleta per iniciar un nou camí professional, així vas quedar inmortalitzat en el meu àlbum de records, esperant a la Marga amb qui comparties estones de patí. Aquest record ha quedat lluny i n'hi han hagut de nous, de molt entranyables i amb molta estima i consideració (mestre del meu fill, grups de treball, amics i amigues comuns, jornades, formació...)

Vull que en aquesta nova etapa de la vida conservis el teu amor a l'educació i facis sentir la teva veu sempre que calgui. Que hi siguis ben feliç, t'ho mereixes!

no hi ha places

Jaume, et vaig conèixer fa uns quants anys, quan amb el meu marit vam decidir que els nostres fills havien de fer un canvi d'escola. L'Eric i l'Oriol havien d'entrar a P-4 i  a 2n de Primària. Tu ens vas rebre al despatx I vas ser molt explícit. “NO hi ha places per aquests cursos” i no ens vas donar gaire més conversa... Jo vaig pensar: "Quin paio més expeditiu, per no dir una altra cosa...Però em fa bona impressió, sembla honrat i bona persona; tant de bo s'equivoqui i es produeixin vacants..."  Tot i la teva franquesa, nosaltres vam fer la preinscripció.

Pàgines