Professor/a

Pestanyes primàries

Els clàssics

Tu no preguntis - és prohibit saber-ho- quin destí hauran decretat els déus a mi i a tu, Leucòne; ni facis proves amb els horòscops babilonis.

Millor afrontar el que hagi de venir! Tant si s'escau que Júpiter ens ha concedit més hiverns, com si aquest és el darrer que ara consum la mar Tirrena batent els esculls que se li oposen.

Tingues seny, prepara els teus vins i, en la vida tan breu, escurça la llarga esperança. Mentre parlem, haurà fugit envejós el temps; cull el dia d'avui i no confiïs gens en el demà.

On és el Jaume?

Quins records, Jaume! Quins records!

Vaig aprendre moltes coses treballant amb tu. Coses que ni estan als llibres ni s'aprenen de memòria però que t'ensenyen a ser cada dia millor mestre i millor persona.

Moltes gràcies MESTRE.

Que passis una boníssima jubilació.

Paco

On és el Jaume?

Quins records, Jaume! Quins records!

Vaig aprendre moltes coses treballant amb tu. Coses que ni estan als llibres ni s'aprenen de memòria però t'ensenyen a ser cada dia millor mestre i millor persona.

Moltes gràcies MESTRE.

Que passis una boníssima jubilació.

Paco

UN GRAN GEST!!

Gràcies per moltes coses però, en especial per venir, quan ja no treballàvem junts, a conèixer la Jael, a la clínica,. Acabava de néixer. Ara fa setze anys. Justament, li vas dur el teu conte, L'estrella que volia tenir cua. Un gran gest!

" Les TRES !!! "

Jaume com ja saps jo sòc més de xerrar que d'escriure, aquest és el teu camp no el meu, però com que tothom deixerà unes linies jo també vull recordar el temps passat a l'escoleta com a companya. Deixes la que ha estat la meva escola de tota la vida van ser  19 anys i sempre la tinc en el meu record i tu també hi has estat doncs has fet molt per aquesta petita gran "escoleta". Sempre tindràs els records que deixa aquesta escola doncs hi hem passat moments molt divertits, d'altres molt tensos però sempre amb ganes de treballar i de fer les coses bé.

Llenya amunt

Estimat Jaume,

Això d’escriure per a tu és molt fácil però per a nosaltres ja no ho és tant.   Ens costa trobar les paraules per dir el què ens agradaría dir-te en aquests moments,  que sabem  que no són fàcils per a tu.  Dir-te: “Benvingut al club!” no ens sembla adient ni tampoc ens ho sembla el: “Ara comences una nova etapa en la què podràs fer tot allò que et vingui de gust” perquè sabem que no és veritat.  Així que l’únic que et podem dir és que t’ho prenguis amb calma i que desitgem que de mica en mica et vagis adaptant a la nova situació.

Per això reiem tant!!

Molts divendres a la darrera hora de la tarda jo venia a trobar-te per explicar-te coses dels alumnes de l'aula d'EE.

Teniem el Quim Martínez, el Francesc, en David, l'Oscar i l'Abraham. Era molt bona l'atenció paternal que tu ens oferies!

Una tarda d'aquestes tornavem amb el teu cotxe, pel Forat del Vent, cap a casa i parlant de disfresses vares comentar que t'agradaria disfressar-te de NÚVIA.

VISCA! Compartiem el gust pel travestisme!!...Per això vaig fer trampa,en preparar l'Amic invisible i em vaig quedar el teu nom. Així jo podria fer el teu regal...